8 March 2015

Make-up by MAC, Pandora si 8 Martie


Poate va intrebati  ce legatura au toate cele 3 lucruri mentionate in titlu?! Ei bine, toate promoveaza frumusetea, eleganta si aduc zambetul pe fetele multor doamne si domnisoare. Cu aceasta ocazie va urez si eu La multi ani tuturor si sper ca ati avut o zi minunata, plina de rasfat.

Pentru mine insa, formeaza o scurta poveste:
De curand am fost la MAC pentru a ma bucura de un machiaj inspirat din fimul Cinderella care urmeaza sa apara saptamana viitoare. Impreuna cu Alexandra Frigescu, pe care o admir pentru munca ei, am decis sa optez pt un make-up care de obicei nu prea ma reprezinta. Ma rog, poate nu a fost realizat foarte bine pana acum insa de data aceasta pot spune ca smookey eyes nu mai este renegat :))

Mergand mai departe, prima persoana care m-a vazut cum aratam a fost desigur, mama. Reactia ei, nu foarte complexa si fara a sta sa analizeze cat de elaborat este machiajul a fost: " Whoaaa, iti sta superb, arati diferit". Desigur, de ce am ales sa va povestesc asta?
Fiindca astazi este 8 Martie, iar eu cand eram mica, am invatat ca este ziua mamei, a persoanei pe care eu o pretuiesc cel mai mult si care imi este si mi-a fost alaturi mereu, neconditionat. Daca as sta sa va enumar toate situatiile probabil ca ar dura enorm pentru mine si destul de mult pentru voi sa cititi, insa va voi enumera cateva.
Dupa cum stiti, multe din pozele de pe blog sunt realizate de ea. Nu este fotograf evident, insa tinand cont de experienta vasta :)) as putea spune ca se descurca extrem de bine si cel mai important este ca mereu este rabdatoare cu mine. Pot ajunge destul de enervanta daca ceva nu imi iese, daca ajunge sa imi fie mult prea frig sau daca incepe sa se intunece. Desigur, sa nu credeti ca nu pastrez anumite limite dar nha, noi si toanele noastre :D
Hainele pe care le realizez, ei bine, ma ajuta si in acest caz. Desigur in functie de timpul pe care il are si acum nici nu vreau sa o pun la munca la fel ca in China. Dar niciodata nu spune nu.
Sprijin si sustinere? Ei bine, daca nu m-ar fi sustinut in toate, dar toate prostiile care imi trec prin cap, nu as fi ajung unde sunt si probabil ca visele mele ramaneau in acest stadiu. Insa incet dar sigur, prind contur si cu fiecare realizare pe care o am, prima care se bucura de vesti este ea. Iar fericirea de pe fata ei, este de nepretuit pentru mine ♥


 Mai departe, fiindca povestea a unit atat machiajul realizat la MAC, cat si data de 8 martie este randul sa trecem la urmatorul punct din poveste. Pandora a creat noi bijuterii pentru a celebra frumusetea feminitatii special pentru Ziua Mamei. 

Stiti, in general charm-urile Pandora spun o poveste. Pentru mine, noul charm este cel mai important probabil. Am ales sa il adaug in mini colectia mea: este vorba de un charm in forma de inima, cu multe alte inimioare si in interiorul careia este scris "Mom" ( se observa si in poza adaugata). Stiu ca este simbolic si ca nu doar asa ne manifestam dragostea si afectiunea, insa de acum inainte eu il voi purta cu mare drag si probabil ca de fiecare data cand ma voi uita la bratara, imi voi aduce aminte sa cred in visele mele si sa muncesc de 10 ori mai mult fiindca este cineva care crede in mine si care ma sustine neconditionat.

 Gata, the story is over :D Va doresc o seara minunata si e timpul sa ne bucuram cat mai putem de ziua aceasta fiindca incepe o noua saptamana si mai avem putin timp ramas pentru a ne reincarca bateriile :))

Kisses, Manuella ♥











5 comments:

  1. wow ! Ce frumos a iesit machiajul, chiar arati diferit. Ar trebui sa te machiezi mai des asa, sa iti pui in evidenta trasaturile frumoase.

    La multi ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc frumos :D Venind de la tine, parca suna si mai bine. As incerca sa apar asa mai des, insa eu cu machiajul inca nu suntem cei mai buni prieteni si probabil ca ar arata ca si cum am dat un fard si cam atat :)) Dar voi incerca.

      Desi putin tardiv, La multi ani frumosi si tie ♥

      Delete
  2. Esti foarte draguta cu smokey eyes :)

    http://theartsycherie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Arati superb, Manu! Eram sigura ca iti sta super cu smokey <3 Oricum mereu esti frumoasa dar a trebuit sa iti spun ca si asa esti!
    Te pupicesc! <3

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)